PREČU PIEGĀDE

1. Pircējam ir iespēja izņemt preci: pēc piegādes uz kurjera norādīto adresi vai no pasta nodaļas.

2. Pircējs, kurš pasūtījuma veikšanas laikā ir izvēlējies piegādes pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu preces piegādes vietu.

3. Pārdevējs piegādā preces Pircējam saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem termiņiem. Šie noteikumi ir provizoriski un neattiecas uz gadījumiem, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču un Pircējs tiek informēts par pasūtīto preču iztrūkumu. Vienlaikus Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un saskaņot preces piegādes noteikumus.

4. Visos gadījumos Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja prece Pircējam netiek piegādāta vai tiek piegādāta novēloti Pircēja vainas dēļ vai no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. kontrole.

5. Pircējam visos gadījumos nekavējoties jāinformē pārdevējs, ja iepakojums tiek piegādāts bojātā vai citādi bojātā iepakojumā, ja iepakojumā ir nepasūtītas preces vai nepareizs to daudzums, nepilnīga preces komplektācija.

6. Visos gadījumos pircējam, kurš piegādes laikā pamana pakas bojājumus, par šiem pārkāpumiem ir jānorāda komentāri vai jāuzraksta atsevišķs dokuments kurjera sniegtajā pakas piegādes dokumentā. Pircējam tas jādara kurjera klātbūtnē. Ja šādas darbības netiek veiktas, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības pret Pircēju par preces bojājumiem, kas saistīti ar iepakojuma bojājumiem, kurus Pircējs nav atzīmējis kurjera piegādes dokumentā.

7. Pircējs piekrīt, ka gadījumā, ja nosūtītā paka netiek izņemta Pircēja vainas dēļ, Pircējs apņemas apmaksāt sūtījuma atkārtotas nosūtīšanas un atgriešanas izmaksas.

ATGRIEŠANA UN MAIŅA

1. Ja piegādātā prece neatbilst kvalitātes prasībām, Pircējam tiek dota iespēja 14 dienu laikā e-pastā paziņot Pārdevējam par preces defektu. pa pastu, viņam piegādātās preces aizstāt ar citām līdzīgām precēm vai tās atgriezt.

2. Pircējam, saņemot kvalitātes prasībām neatbilstošu preci, par to nekavējoties jāpaziņo Pārdevējam, iesniedzot izziņu pa e-pastu.

3. Pircējam ir jāatgriež prece to oriģinālajā un nebojātā iepakojumā. Pircējs ir atbildīgs par preces komplektāciju un iepakošanu. Ja prece nav pareizi salikta un iepakota, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt atgriezto preci. Lai atgrieztu preci, Pircējam ir jānosūta e-pasts nosūtiet rēķinu par preču iegādi un parakstītu brīvas formas atgriešanas vēstuli uz info@solman.lv.

4. Preces nevar atgriezt, ja tās ir lietotas un/vai ir bojātas un/vai zaudējušas savu komerciālo izskatu (par būtiskām izmaiņām netiek uzskatītas preces vai to iepakojuma izskata izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu preci preces izskatam).

5. Atgriežot preci ar defektu, Pircējs preci piegādā pats vai nosūta par saviem līdzekļiem, izmantojot Pārdevēja norādīto piegādes veidu. Piegādes izmaksas (ja tās nepārsniedz Pārdevēja norādītā piegādes veida cenu) par nekvalitatīvu preču nosūtīšanu kompensē Pārdevējs.

6. Pārdevējs atgriež Pircējam samaksāto summu par atgriezto preci ne vēlāk kā 14 dienu laikā no preces atgriešanas Pārdevējam dienas.

7. Pārdevējs atgriež naudu, izmantojot to pašu maksājuma veidu, ko Pircējs izmantoja sākotnējā maksājuma darījuma veikšanai, ja vien Pircējs nepārprotami piekrīt citam veidam. Jebkurā gadījumā Pircējs nemaksā nekādas maksas, kas saistītas ar šādu atgriešanu.

8. Pircējam ir tiesības atkāpties no pirkuma vai preču piegādes līguma, izmantojot saziņas līdzekļus, tai skaitā internetu, nenorādot iemeslu.

9. Pircējam ir tiesības atkāpties no pirkuma-pārdošanas līguma 14 dienu laikā no dienas, kad viņš vai viņa preču pasūtījumā norādītā persona saņem pasūtītās preces. Pircējam preces jānosūta Pārdevējam vai citai tā pilnvarotai personai nekavējoties un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma paziņojuma iesniegšanas Pārdevējam. Termiņš netiek pārkāpts, ja Pircējs preci nosūtījis pirms 14 dienu termiņa beigām.

10. Lai izmantotu tiesības atkāpties no pirkuma un pārdošanas līguma, pircējam par savu lēmumu atkāpties no pirkuma-pārdošanas līguma jāpaziņo Pārdevējam, iesniedzot paziņojumu pa e-pastu. (Pircējs var izmantot līguma atteikuma veidlapas paraugu, kas apstiprināts ar Lietuvas Republikas tieslietu ministra 2014.gada 30.aprīļa rīkojumu Nr.1R-154 “Par informācijas paraugu par atteikuma formu distances līgumu vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtu līgumu un distances līguma paraugu vai tirdzniecības telpās noslēgtā līguma atteikuma veidlapas neapstiprinājumu”. Veidlapa atrodama šeit).

11. Pircēja lūgums nomainīt preci ir apmierināts, ja preces nav lietotas, ir veselas, ir saglabājušās to lietojamās īpašības un tās nav zaudējušas savu komerciālo izskatu, un pircēja rīcībā ir pierādījumi, kas apliecina, ka viņš preces iegādājies no e. . veikali www.solman.lv.

12. Pircējam atgriežot preci saskaņā ar noteikumu 8.8. punktā paredzētās tiesības, ir jāsedz tiešās preču atgriešanas vai apmaiņas izmaksas.

13. Šo noteikumu 8.2., 8.5., 8.6.punkts attiecas arī uz preču atgriešanu, ja tās atbilst kvalitātes prasībām.